Features

Vores system er sprængfyldt med brugervenlighed, på alle tænkelige måder.

Uanset om din kunde vil booke fra sin PC, sin tablet eller sin smartphone, er systemet sat op til at håndtere det perfekt.

Med Cyberbooking får du et system der tilpasser sig – det sikrer dig maksimal effekt af at have ­online booking på dit website.

Responsive design

Vores system er ikke bare bygget til at køre på en computer. Det er designet til at kunne køre lige godt på alle enheder, og i alle browsere. Det kaldes “responsive design”, og det sikrer at du aldrig går glip af en booking fordi din kunde sidder med en enhed, som dit ­bookingsystem ikke understøtter, eller kun understøtter meget dårligt.
Mange af dine kunder besøger i dag dit website via deres smartphone eller en tablet, som f.eks. iPad, og det er derfor vigtigere end nogensinde at dit bookingsystem også kan læses og bruges på mobile enheder. Det kan Cyberbooking.

Showcase-7

Kom i gang med det samme for 0,- kroner

Ingen skjulte gebyrer – Systemet er 100% gratis*

Se vores priser

Fantastisk integration

Systemet er ultra fleksibelt, og kan integreres alle steder. Uanset hvilken platform du bruger til dit website, kan vores system snakke sammen med den. Det betyder i praksis at vi kan integrere vores system på dit website, uanset hvordan det ser ud, hvor gammelt det er og hvilket “sprog” det er kodet i. Det er også muligt at køre systemet selvstændigt i en pop-up – enten som et subdomæne hos os, eller på dit eget domæne.

Eksporter til iCalendar –kompatibelt med Outlook, Thunderbird, Google Calendar, ­Apple Calendar m.fl.

Du kan eksportere alle dine bookinger i ical-format, så du kan hente dem ind i iCalendar og se dem direkte i kalenderen på din telefon f.eks. Det er med til at give dig et fantastisk overblik.
iCal formatet understøttes af de fleste kalender-systemer til smartphones, PC og tablets, såsom ­Apples kalendere, Google Calendar, Yahoo! Calendar, Microsoft Outlook, Lotus Notes, Mozilla ­Thunderbird m.fl.

Ekstremt brugervenligt bestillings-flow

Processen med bestilling foregår på én side. Der er ingen ventetid imellem de forskellige steps i bestillingen, og din kunde skal bare starte oppefra og følge de ganske få trin ned ad siden – så er bestillingen gennemført! Det sikrer at du ikke taber en booking fordi bestillingen bliver for omsonst og tidskrævende. Vores flow er enkelt og elegant, og det absolut mest brugervenlige på markedet i dag.
3step

Super simpel administration

Det har aldrig været lettere at administrere dit bookingsystem. Vores enkle og overskuelige administrationspanel gør det nemt og hurtigt at oprette og blokere tider, oprette nye ydelser, se ­oversigt over bookinger m.m. Har du en smartphone eller en tablet, kan du også administrere ­systemet direkte på den.

SMS og e-mail påmindelser – både til dig og dine kunder

Giv dine kunder besked pr. SMS når tiden for deres booking nærmer sig. SMS’er til dine kunder koster kun *49 øre pr. stk og udsender mindst 2 pr. booking. Du kan sende flere SMS’er hvis ønskes. Du indstiller selv hvor lang tid før bookingen SMS’en skal sendes til dig og/eller til kunden.

Du har mulighed for at styre præcist hvad der skal stå i påmindelserne, både dem på SMS og dem der kan blive sendt som e-mails.

Dashboard – live TV, nyheder og kundeoversigt for dagen

Vi har udviklet et dashboard, der, via Chromecast til et TV, kan vise live nyhedsudsendelser, nyheder i overskrifter, tilbud på varer eller særlige beskeder til kunderne samt en liste over hvem, der kommer. Dashboardet vil dog først være tilgængeligt i opdateringen i November 2017.

Prøv systemet fuldstændig gratis!

Du kan komme i gang helt gratis. Du kan også til enhver tid opsige dit abonnement.